Opina sobre el Parc del Besòs en el nou fòrum de ‘desdelamina.net’ Entrada publicada:12 de gener de 2004 Categoria de l'entrada:desdelamina Pots explicar què en penses i fer propostes. Entra-hi ara. També us pot agradar Irregulars de La Mina: El comerç al barri 28 de juny de 2023 Educant l’educació: Les Escoles Tàndem 15 de març de 2018 «Asà va el Barrio» :: 19/04/2004 18 d'abril de 2004