Pessebre Vivent de la Catalana Entrada publicada:9 de desembre de 2010 Aquesta es la 15a edició i a més aquest any col.laboren amb La Marató de TV3 i tot el que es dipositi a les guardioles voluntàries del dia 19 es donés a aquest fi. L’entrada és gratuïta. També us pot agradar Recull mensual Ràdio La Mina 10 de febrer de 2017 La immigració :: Eix central d’un nou sopar de solidaritat 23 d'abril de 2007 ECOPARC :: Planta de tractament de residus 13 de març de 2005