ESTIU al GRUPO UNIÓN :: El primer cim

El grup de grans s’apropa amb motxilla a l’esquena fins el Tagamanent

Una de les activitats estrelles del casal d’estiu de grans d’aquest any ha estat l’excursió al Tagamanent. El passat 2 de juliol amb les motxilles a l’esquena vam quedar aquí al preju per anar amb tren cap el poble del Figaró, des d’on vàrem començar la nostra excursió. Al principi duiem un bon ritme i anavem fent camí seguint una pista que ens anava allunyant del poble del Figaró.

A mig dia i amb força camí fet, ens vam adonar de que no podíem seguir amb la ruta que coneixiem perquè el camí estava impracticable, total que vàrem retrocedir un tros per agafar un pista que era més còmode per caminar. Abans de començar la pujada vam parar per dinar i agafar forces.

La pujada va ser molt dura, doncs les motxilles ja ens pesaven moltíssim, la pista no acabava mai i a més a més ens vam quedar sense aigua. Desprès de moltes aturades per descansar, molt de caminar i alguna que una altra mala cara produida pel cansament vam arribar al coll del Tagamanent. Allà el millor regal va ser la Lluïsa que ens esperava amb aigua i menjar. Desprès de recuperar-nos una micona vam començar l’última pujada. I finalment ja estavem al tagamanent, a 1.056 metres d’alçada, molt cansats però també emocionats per tot el que havíem fet i per la meravellosa vista que teníem des d’allà a dalt.

[Foto: Grupo Unión]

Dalt del cim vàrem berenar, descansar, jugar i sopar. A la nit ens vam posar dins dels sacs i vam mirar el cel que estava preciós amb tantíssimes estrelles.

Tot i el cansament ha estat una bonica experiència.