Caga tió Entrada publicada:15 de desembre de 2010 Durant aquest mes de desembre es podrà gaudir d’un caga Tió a les diferents instal·lacions culturals del municipi És imprescindible concertar hora. També us pot agradar L’alumnat de l’IE La Mina ens explica com ha preparat la 5a ‘Milla de La Mina’ 25 de març de 2025 L’alumnat de l’IE La Mina ens explica com ha preparat la 3a ‘Milla de La Mina’ 27 de març de 2023 «Asà va el Barrio» :: 22/03/2004 25 de març de 2004