Quina serà la disfressa d’aquest Carnaval al barri? Entrada publicada:1 de febrer de 2004 Categoria de l'entrada:desdelamina Serà de Mosso d’Esquadra amb “peineta†i “mantónâ€? Triomfarà la disfressa de bossa d’escombraries amb paracaigudes? PARTICIPA AL FÃ’RUM D’OPINIÓ de desdelamina.net. També us pot agradar XXIV Setmana Cultural :: Espai de Participació – Treball Comunitari 28 de maig de 2015 Hola, future people (III) 18 d'agost de 2016 XANCLETES LILES :: Surt 23 de juliol de 2015