
Arriba la calor i amb ella molts tancaments de curs i festes de graduació. A les escoles, als instituts i universitats… Aquí al barri i a la resta del municipi hem tingut algunes festes de final de curs, i no és difícil aquests dies veure pel carrer gent mudada acompanyant orgullosa a alguna estudiant. Però cap graduació pot igualar la de l’associació de dones Adrianes amb els seus més de 25 anys d’història a La Mina.
Aquesta setmana van fer festa grossa, reunint-se totes al seu local per ‘graduar-se’ un any més i rebre ‘les notes’ que es posen en to de broma abans d’un berenar-sopar preparat per elles mateixes. Birret en mà, ens van deixar als del desdelamina.net que els féssim aquesta preciosa foto de grup, testimoni del bon ambient que s’hi respira. Per molts anys Adrianes i, si alguna ha suspès que no es preocupi, a tornar amb energies renovades després de l’estiu.
