Feliç 2011! Entrada publicada:31 de desembre de 2010 Categoria de l'entrada:Cultura / desdelamina / Dones / Educació / Espai públic / Societat desdelamina.net us vol desitjar un feliç 2011 i que aquest nou any sigui una finestra oberta a tots els vostres somnis. Etiquetes: any nou, felicitació També us pot agradar La totalitat dels habitatges del barri disposa ja d’ascensors 17 de febrer de 2010 «Asà va el barrio» :: 26/05/2008 1 de juny de 2008 desdelamina exprés #24 4 de novembre de 2014