FESTA DELS ESPLAIS :: Federació Don Bosco de Catalunya
Participaron 150 niños y niñas de Barcelona, Badalona, Tarrasa, Sabadell, Sant Vicenç dels Horts, Mataró… El sábado dÃa 1 de abril de 2006 se realizó en el Colegio Sant Domenc Savio de Badalona la festa dels Esplais de la Federació Don Bosco de Catalunya. En esta fiesta participó el Grupo…
