Grups de joves de la PES La Mina organitzen aquest dimarts una donació de sang

Els joves de diferents grups de la PES La Mina han estat treballant les últimes setmanes en una donació de sang en coordinació amb la Creu Roja. Per tal de donar-ho a conèixer, ens han fet arribar les reflexions que han sorgit durant la preparació per animar-nos a totes a participar-hi:


Trenca la barrera, dona sang!

El dimarts 19 de maig, de 16 a 20 h a la PES La Mina farem una jornada de donació de sang. Pot venir tothom major de edat que vulgui donar sang al Carrer del Mar s/n per les portes vermelles.

apunta’t a donar sang aquí

Els grups de grans del Centre Obert i de l’Aula d’Estudi hem volgut participar en aquesta campanya perquè creiem que donar sang és una cosa molt important, encara que a vegades no hi pensem gaire. Potser sembla una cosa llunyana, però en realitat qualsevol persona pot necessitar sang algun dia: algú de la nostra família, un amic, una veïna o fins i tot nosaltres mateixos.

El lema que hem escollit és:

“Units per la mateixa essència, dividits pel prejudici. Trenca la barrera, dona sang!”

Amb aquesta frase volem dir que tots i totes som iguals per dins. La sang no mira d’on ets, ni com vesteixes, ni quin barri és el teu, ni què pensa la gent de tu. Tothom té sang i tothom pot necessitar ajuda.

També volem trencar una mica amb els prejudicis. Moltes vegades la gent jutja sense conèixer i això passa amb persones, amb barris i amb moltes coses. Però donar sang és una manera de demostrar que podem estar units i ajudar-nos, encara que siguem diferents.

Així que ja ho sabeu: si podeu donar sang, veniu. I si no podeu, també podeu ajudar explicant-ho a altra gent.

Perquè amb un gest petit es poden fer coses molt grans.

apunta’t a donar sang aquí